Yebi dogum yaptiktan 2 haftan sonra bende o sekilde oldum,ihlamur limonlu balli tukettim,emzirirken maske taktim,takmadigim zamanlardada ona dogru nefes alip vermekten kacindim,gunduzleri tek tek odalari havalandirdim,agri kesici olarak parol veya minoset kullandim doktorum bu sekilde atlattirdi bana