Sereny bende aynen korkudan gitmedim sağlık ocağına gittim lavman verdiler onu da biz beceremedik artık bu sabah çok ağladı acile gittik röntgen çekti ama birşay demedi lavman yaptılar öyle yaptı çok korkuyorum kötü birşey olursa diye sadece anne sütü alıyor