Kızlar merhaba bir sorum olucaktı ben bebeğimi doğduğundan beri sağımla besliyorum şuan 4 aylık olduk buzluğa süt koyuyordum başlarda sabah akşam yazıyordum bu ara dalgınlıgımdan unutuyorum sütlerin üslerine yazmadım hangisi gece sağdım gündüz sağdım karıştı bir sıkıntı olurmu karışık versem şimdi mutlaka yazılmalıdır deniliyor çünkü bide alt normal yerde sakladığımızada gün içinde içiriyorum onada tarih yazmıyordum sorun olurmu