Enlsr Ben sıfır ekran diye diretmedim. Çoğu zaman evde tek kalıyorum. Tv 1 an olsun kapanmaz, ses olmazsa korkuyordum çünkü. 2 yaşında ve hiç susmuyor. Ve babasıyla muhabbet etmemize bile izin vermiyor. Anne ne dedin, açıkla diyor bide.
Ama ben kızımla aşırı konuştum. Yaptığım her temizliği, her yemeği anlattım.
Çizgifilm izliyoruz beraber. O zaman da anlatıyorum. Bak kedi geldi, bak kedi süt içiyor bal kedi fareyi kovalıyor oyun oynuyorlar gibi gibi. Sürekli anlattım. Ve hep soru sordum. Bir şey istediğinde, anlamıyorum ne istiyorsun açıkla diyordum. Parmakla gösterdiği şeyleri vermedim. Konuşarak söyle bana dedim. İşten geldiğimde hep sordum, bugün neler yaptın, oyun oynadınız mı, güzel uyudun mu vs…
Bolca konuşun, resimli kitaplar da alabilirsiniz.
Banu arada, mesela oyuncaklarına verirken bile büyük kırmızı ayıııı al bakalım, sarı küçük bir civciv diyordum.
Şuan renklere hakim. 10 a kadar da sayıyor.
Konuşmanın çok faydası var gerçekten.