Bir arkadaşım sürekli bu aylık 3 aylık iğneler ile korunuyordu. 5 sene kadar vu şekilde korundu şuan pcos hastası olmuş doktor yeniden hamile kalman çok zor, tüm hormonların alt üst olmuş demiş ve şuan başla bir hormon tedavisi görüyor. Çok zararlı bir yöntem daha zararsız yöntemlere bakın derim.