Böyle bir şey sormak istemezdim ama merak ediyorum aynı durumda olan var mı ? Normalde gazlı bir insan değilim ama sezaryandan sonra çok gazım oluyor 3 ay oldu 3 aydır hep gazım var geçmiyor gaz yapacak şeyleri de tüketmiyorum yediğim zaman da çok nadir tüketiyorum ama o da az miktarda neden böyle oluyor yaşayan oldu mu