mel3313 çok çok çok zor siz mental olarak hazır mısınız, eşiniz destek mi her anlamda, şahsen perişan oldum yaparım kolaydır diyordum ancak mahvoldum. Şimdi kızım 4,5 yaş, oğlum 2 yaş oldular ama hala zor asla anlaşamıyorlar hep kavga hep gürültü memnun değiller ,her şeyleri bende tekim diyebilirim bir iki anneme bırakıp çıkıyorum ama motive değilim, kızım kreşe gidiyor o bile yetmiyor hep sıkıldım diyor