Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var fikir olarak çünkü herkes doktorlarda dahil olmak üzere farklı şeyler söylüyorlar tecrübeli annelerin yorumlarına ihtiyacım var
İkinci çocuğu istiyoruz ama ben panik atağımdan dolayı antidepresan kullanıyorum birkaç gün ilacı içmeden kendimi denedim ama yan etkiler yaşıyorum
Gebelikte kullanılmıyor diye biliyorum
Hamile kalsam ne olur mesela haberim olmayacak 3-4 hafta içmiş olacağım çat diye de kesemiyorum
Henüz korunuyorum
İlaç tedavisi bitince yap diyenler için doktorum istediğin zaman kesebiliriz dedi ama ben mutsuz ve tahammülsüz oluyorum