niloya0 Kızlar hepinize bir sorum var hamileyken doktor bir kaç vitamin vermişti hamilelik boyunca kullandım o süreçte bacaklarımdaki çilek görüntüsü düzeldi en önemlisi devamlı avuç avuç dökülen saçlarım gürleşti cildim güzelleşti vs doğum yaptım bana hiç bir vitamin vermedi devam etmemi de söylemedi ama duyuyorum bazı annelerden doğum sonrası da kullanmaya devam etmişler . Aranızda kullanan var mı yada doktora sormadan tabi sakıncası olmayarak kullandığınız vitaminler var mı kel kalmak üzereyim saçlarıma dokunmaya korkuyorum artık
hulya_10 niloya0 çocuk doktoru bana hamileyken kullandığın takviyelere devam et demişti. Ocean mummy, d vitamini, demir, magnezyum alıyorum ama benim saçlarım da dökülüyor maalesef 3-4 ay arası başladı bir aydır falan çok dökülüyor
sarikavun niloya0 hormanal degisiklikler yasiyosunuz. Tabiki hamilelikte kullandiginiz vitaminleri kullanmaya devam edebilirsiniz ama malesef bebis 3-4 aylik oldugunda sac dokulmeleriniz artacak. Vitamin eksikligi degil de hormonlar yapiyo
durbakalim niloya0 hamileyken kullandıgım multivitamine emzirme dönemi boyunca devam etmemi söyledi birde birkaç aylık magnezyum vs de kullanırmıştı.
niloya0 hulya_10 kötü bir benzetme olacak ama kemoterapi alan (rabbim hepsinin şifasını versin) hastalar olur ya saçları dökülür tüyleri dökülür benim kaşlarımda dökülmeye başladı saçlarımda keza dediğim şekilde sanki az sorunum varmış gibi birde bunun psikolojisini yaşıyorum demek bir süre sonra vitamin de fayda sağlamıyor
niloya0 sarikavun kızım 20 aylık olmak üzere ablası bazen bakıyorum millet envai çeşit vitaminler kullanıyor ben emziriyorum hala diye hiç bişey kullanamıyorum
hulya_10 niloya0 hamilelikte dökülmeyen saçlar dökülüyor diyorlar. Siz yine de bir kan değerlerinize baktırın ben de bi gideceğim
sarikavun niloya0 hamilelikte kullanilan vitaminler emzirirken kullanilmaya devam edilebiliyor. Ama bu kadar cok bi dokulmeniz varsa dahiliye ce cildiyeye kontrole gidin onlar bi degerlendirsin derim.
hulya_10 niloya0 kötü bir şeymiş gibi yazmışsınız ama hem kendimize hem bebeklerimize iyi bakmaya çalışıyoruz
niloya0 hulya_10 kötü ne alaka yahu ben doktordan yakınıyor emzirirken herşeyi yapan insanlar var ben hiç bi anneyi yargılamadım ki ilk mesajımdada yazmışım zaten doktor kaynaklı diye yanlışta kişinin yanlışı doğruda kişinin doğrusu yargılasam niye gelip burda size sorayım 🙂
niloya0 durbakalim herhalde benim gittiğim doktor dışında herkesin doktoru vermiş keşke bende devam etseydim yine doktorda şans işi herşey gibi
durbakalim niloya0 siz kullanın yine , bu evrede vücut çok şey kaybediyor ,telafi etmek lazım olabildiğince.
hilalll2 niloya0 evet demir ve d vitamini kullanıyorum 3 ay 20 günlük kızım yaklaşık bir aydır benimde çok fazla saç kaş dökülmem var
aslanalideniz niloya0 doğum sonrası bana demir ve b12 içeren bir ilaç yazılmıştı ben o lohusalıkla doğru düzgün kullanmadım ve meğerse demirim baya düşmüş aşırı yorgunluk ve saç dökülme vardı. 3ay Sonra doktora gidince aynı ilacı başka doktor tekrar yazdı 😅 bence kullanın vücut kendini tam toparlamıyor özellikle demir ve d vitamini düşüyormuş. Heralde gyno ferro sanol du adı ilaç