1sen1ben1debebekk Kızlar baston bebek arabası almaya karar verdim asansör olmadığı için binada zorlanıyorum.3000 lira fiyat düşünüyorum.2.5 ay kullandık pusetini diğerini daha takmadım bile.Altta poşetleri duruyor.İlgilenen varsa yardımcı olabilirim.