kdcirem yani durumuna göre, eğer çok solunum sıkıntısı varsa kaburgalari içeri cekiliyorsa vs direk yatırıyor oksijen ihtiyacı varsa yoğun bakım. Yani kötü bir hastalik hızlı ilerliyor. Daha yeni hastaneden çıktık biz de . Hava nebul tedavisi antibiyotik tedavisi gördük.yani ben 1.gunde goturdugumde bile ciğerlerine direk inmişti,evde tedavi ederiz belki dedik hava ve ilaca başladık ama 3.gun kontrole gittiğimizde çekilmesi solunum sıkıntısı artmış görünüyordu balgam da cigerlerde artmıştı.yatirdi 2 gün yatıp çıktık. Yani çok daha hızlı ilerliyor muhtemelen başka bir üst solunum yolu enfeksiyonu falan geciriyorsunuz