elifelif7 ben oğlum doğduktan sonra yarım çalışmaya geçtim. Diyelim haftalık 40 saat çalışıyorsunuz 20 saate geçeceksiniz ister 3 gün gidersiniz ister hergun 4 saat olarak gidersiniz anlaşmanıza iş yerinin uygunluk durumuna bağlı. Ben rehebilitasyon da çalışıyorum hergun 4 saat olarak anlaştım 5 yıldır bu şekilde gidiyorum işe