Alparslanim1 kızım bir ay önce bıraktı yani 23 aylık ortasında başladım üç gün sürdü bizimki ilk gün hep kaçırdı sadece kakasını bikere klozete yaptı diğer gün bir iki çiş yaptı yine hep kaçırdı üçüncü gün sadece iki kere kaçırdı dördüncü gün hep kendi dedi zaten anne çiş anne kaka diye hemen götürdüm şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür ilk gun gece bez bağladım sabaha kuru kalktı sonra hiç gecede bağlamadim sürekli altına yapınca geri dönmeyin sakın ve tepkinizi çok yumuşak ve onu kırmayacak şekilde yapın mesela altına kaçırdı olabilir bidahakine tuvalete yapmalısın diye vurgulayın eğer hazırsa hemen kapacaktir eminim Allah kolaylık versin ❤️