Kızım 7 ay 11 günlük. 20 gün kadar önce aptamil pronutra 2 başladım önceden hipp kullanırdım kilo alımı duraksadı diye mama değiştirdim. Bu arada philips avent biberon başlığını da 5 numara yaptım 3 numaradan geçtim. Bugüne kadar sorun yoktu ama bugün fıskırarak kustu bi anda. Öncesinde eşim kücük kücük kusuyo derdi bana ama böyle bir sey görmedim. Bi süre geçti 30ml denemek için verdim tükürük şeklinde kusmuk düştü ağzından. Kusan bir bebek değil diye korktum bi an. Mamadan mı başlıktan mı bilmiyorum hiç
Bu arada emiyor da ama bi süredir meme istemiyor gece bile inanamadım