dgltkn benimkide 13.5 aylık yaşına girdi öncesinde de bi hastalık süreci oldu ondanmı bilmiyorum ama o zamandan beri benimkide yemiyor. Dediğiniz gibi bi gün yediğini ertesi gün yemiyor. Sabah kahvaltısını yapsa akşam yemeğini yemiyor, değerleride normal onda da sorun yok. Önüne çatal kaşık tabak koyuyorum oyalanıyor öyle öyle bi iki kaşık alıyor. Bi çözüm bulamadım bende. Kilo almasıda yavaş etraf baskısıda bunaltıyor 😬