Kızlar bebeğim 35 günlük , hipp ile başladık kusma problemimiz oldu gaz problemi oldu 10 gün öncesine kadar kullanıyorduk , değiştirmeye yakın kakası katımsı geldi aptamil pronesyoe geçiş yaptık mamalar birden değişmiyormuş biz bilmiyorduk direk değiştirdik eşimle 😥 aptamil az kullandık birden kabızlığı aşırı arttı doktor hemen hippe dönelim dedi bir de hippte doymadı bizim ufaklık, hippe geri döndük kabızlık belası gitmedi doktor golden goat önerdi şuan onu kullanıyoruz hala kabızız şimd ben kabızlığın faturasını hangi mamaya keseyim yardım edin , bebeğim ememiyor öğrenemedi bir türlü meme ucum büyük kavrayamıyor bu noktada çok destek aldm hala çabalıyorum ama olmadı sağım ile besliyorum çok düzenli sağım yapamadım göğüs uçlarım aşırı hassas, en son kakada kan gördük süt alerjisinden şüphelendiler makatta çatlak da olabilir şimdilik sağdığımı saklıyorum yarın doktora gidince belli olacak , sizler bu mamaları kullandınız mı nasıl etki etti