Kızlar kızım 16 günlük oldu bugün . Sezaryen doğum yaptım . İlk 3 gün sütüm çok zor akıyordu ama sonra iyiydi. Hatta Kendi kendine akıyordu kızım ağlayınca. Ama dünden beridir göğsüm yumuşacık. Ucunu sıkınca damlıyor ama kızım tüm gün emdi ve uyumadı. Acaba hasta mı yoksa sütüm mü azaldı diye düşünmeden edemiyorum şuan . Bu durumu yaşayan var mı?