eda_k evet hepsini yapıyorum, benimki de gazlı maalesef. Dediğiniz gibi sık emmek istiyor özellikle akşamları, çişli bezi sayı olarak fazla buna göre doyduğunu düşünüyorum. Ama sürekli emmek isteyip uykuya geçemiyor bu yüzden acaba doymadı mı diye düşünüyorum. Sizde de olmuş muydu?