emziriyorum ama bazen mama da veriyorum destek amaçlı sütümün yetmediğini düşündüğümde ama insanların mama mı veriyorsun laflarından bakışlarından çok sıkıldım bebeğim üç aylık günde 4 5 kere 1 ölçek veriyorum ve bu miktar az mı çok mu emin de olamıyorum az mı emziriyorum diye düşünüyorum çok yoruldum