alya_mom ben kullanıyorum bende hipp keçi sütlüden geçtim aptamile ilk baştada aptamil ğrematil kullanıyordum ama çok kabız ve gaz yaptı hipp keçi sütlüye geçtik çok rahattı bizim için ama kilo almayınca aptamile geri döndün ama bu sefer prosyneo serisini aldık bu hafta ishal gibiydi hep kakasını yaparken de biraz huzursuzlanıyordu ama şuan yavaş yavaş normale dönüyor kiloda aldığını düşünüyorum daha gitmedik kontrole ama belli ediyor kendini. 47 günlüğüz