uykusuzmom_ Deletedmom2987 Vefat edenin annesini gördüm dün içim parçalandı Rabbim sabır versin. Sebep olanlar da huzur bulmasın inşallah.
alpaslanmom_ Deletedmom2987 olaylar maalesef medyaya yansıtıldığı gibi değil bu olayda tek masum kişi ölen çocuk eşim çok yakın tanıyor diğer tarafı daha binbir türlü şeyleri var bunların
Deletedmom2987 alpaslanmom_ diyorum ya çocuğun hiç bir kabahati yok yanlış zamanda yanlış yerde olması tek suçu
Nikita Deletedmom2987 yirmi gram zekaları olsa birini öldürünce paçayı kurtaramayacaklarını bilirlerdi. Katillerin, seri katil olanları hariç hepsi akılsız.
Good_mother Ayrılalı 15 gün olmuş yeni sevgilisi olduğunu tahmin edememiştir doğal olarak. Ayrıca öldüren kişi Sibel Can in kızının eski sevgilisi. Olan çocuğa oldu suçsuz yere öldü ve karşı taraf çok güçlü yine hak yerini bulmayacak muhtemelen
Nikita Deletedmom2987 çoğu kendileri yakalanmak istediği için yakalanıyor. “Siz yakalayamadınız, ben kendim yakalandım” demek için. Ya da egolarını kadar büyüyor ki zaten yakalanmam diyerek hata yapıyorlar.
anneyorgun1 Deletedmom2987 o kadar çok hopluyordu ki Aleyna sonunda buldu yukardan cezayı. Survivor’da milletin kocasına yılışık yapismalar adamın evliliğini bitiyordu, bu kadar çok simarip hoplayan kendi basindan buluyor işte
anneyorgun1 Deletedmom2987 evet işte ona istinaden diyorum çocuğun da başını yaktı olan annesine oldu Allah sabırlar versin…