xbeyza_ Good_mother her markette olmuyor. Annemlerin orda kahvaltılıkcı vardı kaya kardeşler diye ordan almıştı İstanbul’da iseniz birçok yerde var o kahvaltılıkcıdan. Birde galiba happy markette var. Bim 101 de falan yok keşke olsa
xbeyza_ parla__ marketlerde olmuyor kahvaltılıkcilara falan bakın büyük marketlere bakın 101 de bimde yok İnternette de çok pahalı
hindilisalam Efor çay siyah paket olan başka bir şey içemiyoruz marketlerden kalktı maalesef internetten toplu sipariş veriyoruz
_Hera perla_ ooo içerdik tabikkiii ♥️♥️ yanına da biseyler tırtıklardık 😂😂 @Minikkalbinannesi papatyam marifetliii