anonimomss Kanz okie dokie bebek arabası ve pusetini kullanıyorum elimde bile taşısam kemerini takıyorum ama çok kayıyor kalın kalın tulumlar da giydirmiyorum ama bacağının yarısı pusetin dışında kalıyor tüm pusetler mi böyle ne yapabilirim kaymaması için
mahirm anonimomss bizim yoyko bebek arabasiydi etrafimda çok kuçük böyle ayaklari disarda olan pusetli bebekleri görüyordum ama bence o tercih etiginiz busetlerden dolayidir biz hiç öyle bir sorun yaşamadık gerçekten yoykonun puseti inanilmaz konforlu büyuk 15 kilo kapasiteli ben bebegime 7 . Aya kadar onu kulandim ve oto koltukta oluyor keşke biraz büyuk tercih etseydiniz.
anonimomss mahirm 13kg kapasiteli dışardan baktığında büyük bir puset gibi duruyor içi de çok küçük değil aslında ama kafa kısmı çok dik kayıyor içinde
mahirm anonimomss peki arkadan ayralanmiyormu bizim öyle bir kademe asagiya iniyor bir bakın belki olabir .