cilekbebek1 eşime çalıştığı fabrika yaptırıyor her sene ve aile içinde eşim üzerinden yapılabiliyor biz de oğluma yaptırdık kesinlikle gerekli, kızımda şansımıza şehir hastanesinde iyi bir doktor denk gelmişti ve çok rahat randevu bulaniliyorduk o yüzden gerek görmedik ama uzun zamandır o doktora randevu bulamıuorum başka bir doktora gitmek zorunda kaldık oğlum için adam anne sütü mü alıyor kaç kilo doğdu şu an kaç kilo hiçbir şey sormadan bakmadan muayene yapınca direk bizde özel sigorra yaptırdık, kızım zaten büyüdü çok şükğr öyle sık hastalanan bir çocuk ta değil ama oğlum 2 aylık yeni doğdu rutin kontrole sık gidiceğimiz için yaptırdık yani bence gerekli gerçekten devlet hastaneleri bitmiş. Bizim eşim üzerinden oldupu için 15 bin verdik