kevser_07 Kızlar hayırlı bayramlar. Ben dün bayram ziyaretindeyken benimle birlikte bebeğine mama içiren bi anne vardı ve laf arasında bana golden goat marka mama önerdi. Aranızda kullanan var mı? Dört buçuk aylık kızım var biz bir çok mama denedik ve en son Bebelac goldün iyi geldiğini gördük. Ama bunu da önerdikleri için size bi sorayım dedim.
Yusufagahinannesi kevser_07 hipp organic combiotic kullanıyorum çok memnunum oğlum prematüre olmasına rağmen hiç sorun yaşamadık
haless39 Sma,golden goat denedim sevmediler,kabız oldular.Doğduklarından buyana aptamil içtiler.Toplama olayları vs canımı sıktı ama artık mama da sevmiyorlar günde en fazla 150lm mama içiyorlar artık(13 aylık olmak üzerelr)
momofkivanc Sadece mama mı veriyorsunuz anne sütü destekli mi? ben emziriyorum ama bazen mama da veriyorum destek amaçlı sütümün yetmediğini düşündüğümde ama insanların mama mı veriyorsun laflarından bakışlarından çok sıkıldım bebeğim üç aylık günde 4 kere 1 ölçek veriyorum ve bu miktar az mı çok mu emin de olamıyorum az mı emziriyorum diye düşünüyorum çok yoruldum 😢
busra456 momofkivanc benim bebeğimde 3 aylık sadece anne sütü alıyodu ama bu ay az kilo almış sizin nasıl oldu kilo alma dırumu mamayla toparladımı
bambammko momofkivanc ben de aynıydım ama çocuğum uyumamaya başladı mama takviyesi yaptık doktora bilgisiyle uyumaya başladı çocuk açmış aldığı kadar ver istiyorsa ver dedi
zehra_057 momofkivanc Ben onları dinlemekden yoruldum. Bebeğim dogdugumdan anne sütü soylenerek bunaltdılar beni. Ama sütüm az dusunduyum için hem mama hem sutumu veriyom. Simdi bebegim 1 ay 5 günlük. İlk günler anne sutumle kilosu azdı. Simdi iyi
sedef_koray momofkivanc bende 🙈 emzırıyorum ama kilosu azaldı . Mama aldım biberon almıyor şırınga ile verıyorum bir ölçek arada
masalika Golden goat kullaniyorum bi sorun yaşamadık kilo alımı falan da gayet iyi kabizlikta yapmadı
elifdemirell_ Evolvia kullanıyoruz gayet memnunum kolik bir bebeğim vardı gaz sancılarına çok iyi geldi
sedaki kevser_07 hangi mamayi sevdiyse değiştirmeyim bence. Benim kızım golden goat denedim içmiyor. Hipp organic denedim içmiyor. Şimdi aptamil denicem henüz denemedim. Keşke sevseydi de bi tanesinde kalsaydı hiç değiştirmezdim
cananbulbul kevser_07 hipp organik combiotic çok güzel bir mama biz de bir çok mama denedik ama en iyisi bu oldu
ozlemozkan kevser_07 ben oğlum ilk doğduğunda sma almıştım kızımı da onunla büyüttüm ama sonra bu bakteri olayları çıkınca piyasada bulamadım golden goat aldım oğlumu rahatsız etti bende tekrsr sma ya geçtim
kdcirem Hipp organic combiotic önerdiler bize ama bebeğim içmiyor, beğenmiyor, mama kullanmıyoruz. Bazen destek olur belki diye iki üç kaşık içiriyorum.