ciceksincicek İlk oğlum mama içti, kilolu diye çok zorbalandığım oldu, beynime empoze edilmişti resmen kilolu bebek sağlıksızdır diye. Ama gelin görün ki tüm doktorlar çok sağlıklı ve güçlü bi bebek olduğunu söylüyorlar ki yaşıtlarına göre cidden öyle bir bebek. Anne sütü alan çok sağlıklı olacak diye bir kaide olmadığı gibi mama içen sağlıksız olacak diye de bir kaide yok. Şu şişer denmesine aşırı sinir oluyorum.