Kalabalık ortamlara girmeyerek . Mecbur kalınırsa bebişi kimsenin kucağına vermez öptürmezdim. Geçirdiği durumu izah ederdim. Hasta vs olan bi ortama sokmazdım ve kısa otururdum. Anne baba gibi çok yakınlara hasta değilse verirdim ama öpmek isterlerse enseden ayaktan vs öptürürdüm 😄 bilmiyorum ben biraz katıyım sanırım ama bizde 2.5 aylıkken hastanede tedavi gördük enfeksiyon bulaşmıştı, öldüm öldüm dirildim o süreçte. Yani sonradan ben üzüleceğime onlar üzülsün kafasındayım 😕