Merhabalar. İstanbul Tuzla’da önerebileceğiniz çocuk doktoru var mı ? 3 haftadır geçmeyen bir öksürük var oğlumda. İlk hafta ateş ve halsizlik de vardı onlar 1 hafta içinde bitti ama öksürük yapıştı kaldı, hatta bende de aynı şekilde. Özellikle sabah uyandığında çok öksürüyor. Bununla alâkalı bizde de vardı şu şekilde geçirdik diyen arkadaşların da önerisine açığım. Teşekkür ederim.