Kızlar bende onu kullanıyordum sonra herkes çok uygun olduğu için laf etti bende aptamil aldım sorun çıktı işte zaten mamayı sadece gece bir kere veriyordum. Şimdi tamamen emziriyorum ama bazen dışarda gerek oluyor emzirmek olmuyor her fırsatta sizce mamul iyi bir mama mıydı