Kızlar selam. 3 gün önce e bebekten 4 kutu mamamil markalı mama aldık. Ama kokusu çok kötü. Ölü balık gibi aşırı ağır kokuyo. Daha önce marketten alıyorduk hep onlar bu şekilde ağır kokuyo muydu bilmiyom ama koksa hissederdim diye düşünüyorum ya bunu hissettim çünkü kokusu buram buram geldi burnuma. Bebeğim de 3 gündür çok huysuz kusma ishal iştahsızlık aşırı derecede ağlama hepsi var. Sizce mama bozuk muydu mamamil kullananlar kokusu gerçekten böyle mi?