8,5 aylığız. 4. Aydan belli akşam yatıp sabah uyanırdı, geceleri asla uyanmayan bir çocuktu ama 15 gündür ¾ defa ağlayarak uyanıyor geceleri. Doktora da götüremedim bu virüs yüzünden. Neden oluyor anlamıyorum gündüz gayet keyifli evde dolanmadık yer bırakmaz işine gelirse oyuncaklara dalar oynar bi sıkıntısı olsa diyorum gündüz de ağlayıp huzursuz olmaz mı sizce 😔