damla32 Miniminimini diş çekimi değilde dolgu yaptırdım iğne vurdular 3 saat emzirmedim sonra sütümü sagıdım öyle emzirdim
bigemmom Miniminimini dolgu yaptırdım bende 5 saat emzirme demişti doktorum öncesinde. gece süt sağıp işlemden sonra verdim emzirmeden 1 2 saat önce tekrar sağdım 5 saat sonra emzirmiştim
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Miniminimini evet ben yaptırmıştım doğumdan 2-3 hafta sonraydı sanırım. Doktora emzirdiğimi belirttim ona göre bir anestezi uygulamıştı. Sonra 2 saat emzirmedim her ihtimale karşı, bir sorun olmamıştı şükür
denisb Miniminimini Ben cektirdim oğlum 8 aylıktı .Az anestezi yaparak çekti dayanamadım .Aile doktoru 8 sonra ver sütü dedi . Çocuk doktoruna sordum .4saat sonra sütü sağ sonra ver demişti sıkıntı yaşamadım.Oglumda meme bağımlısıydi.
mahirm Daha bebegim 6 ayliken çektirdim doktor sütünü sağ iki gün sonra gel demişti bende sağdim igne vurduklari için bir gün boyunca bebegimi emzirmedim sagdigim süten devam etim gösümde kaln sütüde sağıp mecbur atiyordum 24 saat sonra emzirmistim.