12 aylık bebeğim gündüz yarım saatlik iki uyku yapıyor.Bunu kabullendim artık takılmıyorum.Bari gece uyusa diyorum o da olmuyor saat başı uyanıyor ve sadece emerek geri uyuyor.Artık sinirden ağlıyorum emzirirken çok yorgunum bu uykular azda olsa ne zaman düzene girer gece beslenmesini kessem nasıl yapacağım