Kızlar belimin sol tarafı çok ağrıyor. Büyük ihtimal bebegimi taşıdığımdan dolayı. Zaten orası bayağı bir sertleşmiş. Evde at kestanesi kremi var. Emzirirken sürsem bir şey olur mu acaba bir bilgisi olan var mı? Çünkü masajla beraber sürülünce çok iyi geliyormuş