aleynaurfa tekli olandan kullanıyorum ben, çiftlisi ile ilgili olumsuz yorumlar çok fazlaydı.
Hatta tekliden o kadar memnundum ki aynı anda sağım yapabilmek için bir tane daha aldım.
Dışarıdan belli oluyor ya büyük sayılır cihazlar, sesi de biraz var yani, duyulur.
Teşekkür ederim bu arada, sizin de bol bol sütlerinizz olsun🙏