aleynaurfa benim bebeğim hem yogunbakimda kaldı hemde meme ucum çok büyük emziremedim .Size tavsiyem ebelerden eğitim alın yakininizda saglik ocağı varsa gidin çabucak tutturuyorlar .benim bebeğim 4 ay 2 günlük oldu 3 .5 ay sonra tuttu o zamana kadar uğraştım denemediğim kalmadı silikon uc ,sondaj falan filan .Benim korkum süt sagiyordum ve sütüm çok azaldı..Ben eğitim aldım ebelerden ama standart verdi. eğer kız cocuksa uğraşın hemen emiyor. Her sağım öncesi bebeğinizin ağzına süt sikip meme ucunada sürün ve ağzına ittirin çekmesini bekleyin ve c şeklinde başparmak üste gelecek diğer 4 parmak alt tarafa gelecek şekilde emzirin baktınız çok ağlıyor zorlamayın ama günde 10 defa deneyin ve sagdiginiz sütü verirken çıplak göğsünüze kafasını dayayıp verin yanağı biberonu içerken ten temasi yapsın bir de parfumunuzu ve detarjaninizi değiştirmeyin.ve 3 aydan önce emzirin çünkü dış çıkıyor çoğu zaman almıyor.bir de gogsunuz küçükse çok çabuk emiyor ama benim gogsum de çok büyük ve denilen pozisyonda emziremiyorum dizime yatırıp veriyorum 🤣 hep standar şekilde uğraştım süt gitmiyor çocuğun ağzına hemen bırakıyor memeyi .Ben basardiysam sizde başarırsınız .kızımı da 40 günlükken emzirmistim .