cilginhatun2 Yanında yöresinde çevresinde böyle olan varmı kahroluyorum artık evladimin konusmamasi beni paramparca ediyo varmi boyle gec konusan 😔😔😔
SheDoesntCare cilginhatun2 bir konuşma terapistine başvurdunuz mu , yeğenim 3 yaşında konuşmaya başladı terapi eşliğinde , ciddi anlamda cok iyi açıldı Maşallah , İnşallah sizinki de bir an önce açılır . Mutlaka üstüne düşün .
O1Anne cilginhatun2 çocuklar bir yaşında 1 kelime 2 yaşında iki kelime üç yaşında 3 kelime konuşmalı sizin çocuğunuz hiç mi konuşmuyor her çocuğunda gelişimi farklı oluyor iyi bi çocuk gelişimciye götürün
kabakcekirdegi cilginhatun2 3 yaşında doğru düzgün kelime çıkartamayan vardı bir arkadaşımın oğlu . Dil terapistine götürdüler diye biliyorum sonraki yaz gördüğümde maşallah epey açılmıştı dili
Nltka cilginhatun2 komut alıyor mu göz teması var mı ne durumda şuan oğlunuz konuşma dışında sosyal gülümsemesi var mı ?
ahfjpeoejdn cilginhatun2 ben uzun süre ağır otizmde öğrencilerle çalıştım. Hemen tanı aldırmayın. Size vereceğim en güzel tavsiye bu. Bazı çocuklar birden açılıyorlar
cilginhatun2 SheDoesntCare insallah cok tesekkur ederim birine goturduk sacma sapan seyler yapti 30 dakika falan ayiriyodu bi yol katedemedik
Nltka cilginhatun2 insanlara gülümser mi sosyal mi içe kapanık mı ? Benim oğlumda üç yaşında anlamlı bir şekilde baba dedi . Konuşma terapileri kreş desteği spor desteği birebir dersler o kadar çok uğraştım ki . Tek bir doktorla kalmayın başka doktorlarlada görüşün ve acilen eğitimlere terapilere başlayın . Konuşmanın geç gelmesi çocuğu davranışsal ve bilişsel olarak geriletebiliyor. Oğlum bilişsel olarak yaşıtlarıyla aynı ama davranışsal anlamda hala zorlukları var
kdicmom cilginhatun2 hem doktoru hem terapisti beğenmiyorsunuz anladığım kadarıyla bu insanlar işlerinin ehli oluyor sonuçta. acaba yaklaşımınızda bir problem olabilir mi? bence biraz işi bilenlere güvenmeniz lazım. 3 yaşında çocuk konuşmalı, konuşmuyorsa bir problemdir bu. bunu çözmek için bilirkişilerden yardım almalısınız
cilginhatun2 5 yasinda abisi var o cok tersliyo hirpaliyo oda etkiler mi konusmasini ben birazda abisinin yaptiklarina yoruyorum konusmamasini
nursemom05_ cilginhatun2 yani bence 3 yaşındaki oğlunuza ek 5 yaşındaki oğlunuz için de destek alabilirsiniz. Tek bir doktor tek bir terapistle mi kaldınız ? Başka bi yere götürmediniz mi ?
cilginhatun2 kdicmom ben mi sucluyum doktorun odasina girdigimde zaten uyku sersemiydi cocugum omzumda ha uyudu uyuyacakti oturum doktorun yanina ne sikayeti var dedi bende konusmuyo dedim adiyla seslendi bakmadi ve hemen otizm raporunu cikariyorum dedi bismillah yani hemen bu ne ön yargı benim kimseye yaklasimimda sorun oldugunu dusunmuyorum terapist konusunda ise seansimiz 30 dakika falan suruyordu 30 dakika boyunca da sadece araba dedirtmeye calisiyodu baska kelime etmiyodu mor araba kirmizi araba bakk araba vs. Diyodu
kdicmom cilginhatun2 suçlusunuz demedim estağfurullah. ama bir doktordan memnun kalmadıysanız başka bir doktora bir terapistten memnun kalmadıysanız da başka bir terapiste gidin bence. yapılacak bir şey varsa önden bilmek ve doktor tavsiyesiyle uygulamak gerekir. belki boşuna geri kalıyor çocuğunuz.
hosgeldinbebekk9 cilginhatun2 arkadaşımın çocuğu 3,5 yaşta konuştu ama otizm bulgusu vs yoktu . Hergün 2 saat telefonları kapatıp anne baba çocuk saati yapmışlar oyunlar vs . Ekran yok peşinden kreşe de yazdırdı şuan 6 yaş okula gitmeden okumayı söktü çok akıllı bi çocuk 🧿🙏