Bebeğim 16 aylık tam. Ama hala konuşmuyor, hala anne demiyor. Maymun diyor, baba diyor , 1 diyor. Ama başkada bisi demiyor suyun su oldugunu biliyor vs vs ama gösterip eliyle ağliyor öyle is görmeye çalışıyor . Bugüne kadar ekranda vermedim.
Hala vermiyorum aşiri sıkışırsam tv den 15 dk lığına açarım okadar, onada yeni başladım. Ayrıca cokta sosyalleştiriyorum akranlarini felan görür sık sık.kendınden buyuklerı