Geçenlerde katılımevimle görüştüm. Kurasız peşinatlı ev almak bana çok mantıklı geldi. Bu şekilde 150 gün sonra evi alabileceğimizi söyledi görevli. Aranızda böyle ev sahibi olan var mı? Ya da sorun yaşayan var mı? Ücretsize ayrılmayı düşünüyordum ama eğer aklıma yatarsa çalışıp ev almayı planlıyorum. Bu sizce mantıklı olur mu?