Minik0212 benim bebeğim de sürekli kusardı, hem de öyle böyle değil baya kusardı. Gazını çıkarmak için acele etmezdim yine kusardı. Kucagıma alınca karnına baskı falan yapmazdım yne kusardı. Fazla emmese yne kusardı:) Reflü yoktu bizde, kilosu çok iyiydi hatta. Kısaca kusmuklu bi bebekti ama tombişti de benim oğlan. Bu bebekten bebeğe fark edermiş. Biri bana benim çocuk 2yaşına kadar kustu demişti de çok korkmuştum. Şimdi 8.5 aylık olcak kusma falan yok. Nadiren aşırı emerse birazını çıkarıyo. Ek gıda almaya başladıktan sonra azalma oldu kusmasında. İnşallah sizinki daha erken geçer