ezgiliiii 4 ay 14 günlük kızım dün aksam saatlerndrbbaşladı huzursuzlugu gece 2 de zor uyuttum saat 4 de bi kalktım ateşi var 37.5 sabah 8 de bidaha uyudu sızlandı agzıda akıyo elimle baktım diş yok ama ısırıyo bugn ateş yok
hepibeybi ezgiliiii salya akıntısı ve huzursuzluk diş çıkarma döneminde sık karşılaşılıyor ama sanırım ateş belirtisi olmayabiliyor
yasee01 ezgiliiii sadece salya vardı başka belirti vermedi dişi de tesadüf gördük yani beklemediğim için hiç dikkat etmemiştim
niledaaa Benim oğlum da 4 aylıkken çıkarttı bende o aylarda beklemiyordum tesadüfen gördük ama çok ağlamıştı ben üşüttü sanmıştım