Arkadaşlar bugün bir kaç gün önce hastaneye gittik lama yapıldı bebegime bugün tekrar cıglık cıglıga aglamaya başladı ve dayanamayıp yine mi kabızlık diye yârım çay kaşığı zeytin yağı verdim yeşil kakayaptı sonra aglamaları kesildi rahatladı bebegim sizce ne yapmalıyım bana akıl verin kızım cıglık cıglıga aglıyor gaz sancına
Masaj yapıyorum
Sırtını sıvazlıyorum
Bacak hareketleri yaptırıyorum
Kendi yedigime içtigime dikkat ediyorum
Ayaklarımızı sıcak tutuyorum
Bol su içiyorum
Başka ne yapmaıyım