gulaslancin benim oğlum da 2 mayıs doğumlu. 7buçuk aydan beri tamamen mamaya geçtik, pronutra kabız yaptı bizi sma ya geçmiştik onda çıkan haberlerden sonra prosyneo ya geçtik. Sonra aptamil de toplatıldı, bu sefer değiştirmedim ama. Başta kötü kokulu ve yeşil kaka yapmıştı ama sonra düzeldi alıştı şimdi. Bizimki de sanki mamayla doymuyor artık açıkçası günde 2ye kadar düşürdüm artık katı gıda alıuor genelde