Mrvalpr insanların söylediklerini neden bu kadar takıyorsunuz ki? Bu sizin kararınız, “biz öyle uygun gördük, sen öyle yapmazsın” dersiniz biter. Eminim ki çocuğunuza çiçek gibi de bakıyorsunuzdur, yaşı da gayet güzel. İstemişsiniz, ikizleriniz olmuş bu zaten sizin planlayabileceğiniz bir şey de değil, onlarla da çok güzel ilgileneceksinizdir. Zorlanacaksınız ama eminim ki başaracaksınızda.
Çevrenizde daima boş konuşan insanlar olacaktır, lütfen bu insanlar için kendinizi üzmeyin.