Rsenaselim Tulay09 canım bende öksürük şurubu kullandım bebeğime ama hiç fayda etmedi tereyağını eritip üstüne pekmez dök karıştırıp bebeğine ver 6. Ayını geçtiyse tabiki çok faydasını gördüm ben dene istersen