aysee___ Doğumum olalı bugün 46.gün, lohusalıkta nerdeyse 25 gün kanamam oldu nerdeyse 40. güne kadar da sarı akıntı olup bitmişti. Sabah çamaşırımda kan vardı acaba normal mi veya sebebi ne biliyor musunuz
brfnbt aysee___ benim 40 gün kanamam bittikten 1 ay sonra oldum sürekli kanıyorum bir hafta sürüyor bitiyor 4-5 gün sonra tekrar başlıyor bebeğim şuan 7 aylık doktorum mini hap verdi 3. Kutuyu bitirmek üzereyim biraz azaldı araları açıldı bazen hemen başlıyormuş bende sürekli emziriyorum
asenaumayy Merhabalar benim de aynı şekilde oldu bir aydan sonra akıntı olmuştu sonra damla.damla tekrar kan geldi hatta ara ara da gelmeye devam etti doktor sıkıntı görmedi şu an doğum yapalı 2.5 ay oldu emzirmeye rağmen adet oldum
gokcebebekk Selam bende 40ıma yakına kadar kanama gördüm, ara ara duruyodu bazen regl gibi oluyodu ama 40ımdan sonra kesildi adette olmadım daha