Merhabalar bebeğim 2 aylık.Kakasini yaparken ikindigi zaman kırmızı et gibi bişeycikiyordu.Çocuk doktoru çocuk cerrahın ýonlendirdi.polip olduğu söylendi.Şu an için müdahale yapılmayacağını 1 yaşına gelindiğinde yapılacağını söyledi.Lütfen bu durumu yaşayanlar varsa bigi verebilir mi