tatligunes https://hizliresim.com/kaj45jn Kızlar 4yaş 5ay 2 çocuğum var reglim 4 gün gecikti test yaptım böyle çıktı çok belli olmasada ben çizgi var gibi görüyorum sizce?
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU tatligunes hayır ben göremedim. Regliniz gecikmiş ve bu erken gebelik testi. Hamile olsaydınız net çıkardı çizgi
Deletedmom2987 tatligunes yok test erken gebelik demek istedim 😊 yani 4 gün gecikme varsa bunda net çıkmalıydı
Nurci tatligunes çok yaklaştırınca çizgi gördüm ama 4 gün gecikmeye bence daha net çizgi olması gerekirdi
pimpiriklianne43 tatligunes bence yok bende erken gebelik testi yapmıştım 1 gün geçince kıp kırmızı çizgi cikmisti regliye 6 gün kala yapabilirsiniz yazıyordu 4 gün az değil bence
tatligunes pimpiriklianne43 dediğiniz gibi olur umarım çünkü daha 2 çocukluk halimize yeni adapte olmaya çalışıyoruz korunuyorduk zaten ama böyle olunca çok ikilemde kaldım