Yenidoğan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamaları normalmiş. Bazı yerlerde de 8-10 gün yazıyordu. Tabi sadece anne sütü alan bebekler için. Kaka sayısı beslenmesinin yeterli olup olmadığının da göstergesi olabilirmiş. Sütünüz iyiyse, kaka yapmama süresi de uzun geliyorsa içiniz rahat etmiyorsa bence götürün sağlık ocağına. Kilo falan kontrolü yapılır belki fitil verirler. Ama hemen moral bozmayın. 40 çıkana kadar 40 çeşit olur bebekler derler hakikaten öyle. Çocuk bu hep tekdüze olmuyor her şeyi 🙃