Oğlum 3,5 yaşındaki. Asla kaşıkla şurup içiremiyorum. Şırıngaya koyuyorum onuda tükürüyor tükürdükçe yenisini koyuyorum. Savaş veriyorum resmen. Şırıngayla verirken boğulacak diye de korkuyorum. Kafayı yemek üzereyim. Önerileriniz nelerdir canım anneler?
Şimdiden teşekkürler 🌸🫠